ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες

Post by: 19/10/2015 0 comments

Μάικλ Πάρκερ

Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες

Εκδόσεις Ψυχογιός

 

Διάβασα το βιβλίο “Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες”, Υπότιτλος “Πώς να πουλάς τον εαυτό σου όταν είναι ανάγκη”, εκδόσεις Ψυχογιός, σε ένα απόγευμα.

Είναι ένα διαμάντι, γεμάτο ιδέες και δημιουργικές συμβουλές.

Οποιοσδήποτε έχει σταθεί στα πόδια του για να μιλήσει δημόσια, είτε σε interview, είτε σε δημόσιο λόγο, σε παρουσίαση σε ανώτερους, σε ομιλία στο τμήμα του ή στην εταιρία, σε πελάτες, σε συνέδρια, σε υποψηφιότητες ή στα media, θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση και καλύτερη δομή στην παρουσίασή του, διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου του Μάικλ Πάρκερ.

Γνωρίζω προσωπικά τον Μάικλ. Δεν είναι απλά συγγραφέας του βιβλίου αλλά ο επαγγελματίας που, έχοντας κάνει ο ίδιος πάνω από 1000 παρουσιάσεις, είναι η εμπειρία προσωποποιημένη.

Ο Μάικλ Πάρκερ δούλευε επί 20 χρόνια στο διεθνές διαφημιστικό δίκτυο Saatchi&Saatchi (όπως κι εγώ) και ήταν σε όλους γνωστός για τις καταπληκτικές του παρουσιάσεις που κέρδιζαν τον πελάτη. Επιπλέον, είναι ένας αθλητικός τύπος, που έτρεξε σε δύο Ολυμπιακούς αγώνες, δρόμο μετ’ εμποδίων, πράγμα που τον καθιστά ανθεκτικό στις απαιτητικές καταστάσεις.

Το βιβλίο “Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες” είναι πανέξυπνο, μεθοδικό, και μεταδοτικό. Έχει όσα κείμενα χρειάζεται – λίγα δηλαδή – να σου εξηγήσουν τι να κάνεις και πώς να φερθείς όταν παρουσιάζεις τον εαυτό σου, εμπλουτισμένα με μια έξυπνη εικονογράφηση. Όλο το βιβλίο έχει ωραία αισθητική και πολύ όμορφο lay-out.

Όπως κάθε μοντέρνο βιβλίο αυτοβοήθειας για επαγγελματικά θέματα, περιλαμβάνει στις σελίδες του ενδιαφέροντα τσιτάτα, quotes διασήμων και αποφθέγματα.

Θα σε κάνει να μάθεις πως, το να μιλάς και να παρουσιάζεις σε κοινό τον εαυτό σου και τη δουλειά σου, δεν είναι θέμα αυθορμητισμού και έμπνευσης. Είναι θέμα προσεκτικής προετοιμασίας. Όσο πιο σκληρή η προετοιμασία, τόσο πιο αυθόρμητη φαίνεται η παρουσίαση.

Μπορεί να νομίζεις ότι έχεις ικανότητες να μιλάς δημόσια και να πείθεις, σίγουρα όμως δεν γνωρίζεις μερικά από όσα σου αποκαλύπτει ο συγγραφέας, όπως:

  • Η πρόβα κάνει τους καλύτερους
  • Οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε
  • Οι μελετημένες παύσεις είναι απαραίτητες όσο και οι λέξεις
  • Υπάρχουν 21 τρικ για να δείξεις ότι έχεις αυτοπεποίθηση.

Το βιβλίο χωρίζεται σε 5 μέρη: Αρχές, Προετοιμασία, Πρόταση, Παράσταση και Τέλειος.

Προτείνω σε όσους είναι ηγέτες ομάδων ή διευθυντές τμημάτων, να το χαρίσουν στους υφισταμένους τους, ώστε να έχουν κοινό τρόπο συνεργασίας.

Είναι ένα εκπληκτικό επαγγελματικό δώρο που δείχνει στους άλλους τα υψηλά standards αυτού που το χαρίζει.

Αξίζει, όχι απλά να το διαβάσει κανείς, αλλά να το διατηρεί πάνω στο συρτάρι του γραφείου του, προκειμένου να συμβουλεύεται το tips και τα τρικ που του δίνει ο συγγραφέας.

Ένα απαραίτητο βιβλίο αυτοβοήθειας για όσους εξελίσσονται μέσα από τη δουλειά τους.

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης