ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

PURPLE-COW

Purple Cow

Post by: 07/10/2013 0 comments

Seth Godin

Purple Cow

Transform your business by being remarkable

Εκδόσεις Penguin

«Μωβ αγελάδα»: άλλαξε την επιχείρησή σου με το να την κάνεις αξιόλογη. Η μωβ αγελάδα ξεχωρίζει, αυτή είναι η ιδέα του συγγραφέα Σεθ Γκόντιν. Σε ένα ταξίδι του με την οικογένειά του στη Γαλλία, παρατήρησε ότι στην αρχή τους ενθουσίασε να βλέπουν αγελάδες καθώς οδηγούσαν στην γαλλική εξοχή. Στη συνέχεια, οι αγελάδες τραβούσαν όλο και λιγότερο την προσοχή τους ώσπου, στο τέλος, τις συνήθισαν και ούτε που τις πρόσεχαν.

Αυτή είναι και η μοίρα των προϊόντων. Αν δεν είναι ξεχωριστά και αξιόλογα, δεν έχουν μέλλον!

«Μην είσαι βαρετός», «Το να είσαι ασφαλής, είναι ρίσκο», «Το πολύ καλό είναι πολύ κακό». Έτσι, γράφει ο Σεθ Γκόντιν, ο γκουρού του μάρκετινγκ γιατί πιστεύει πως μόνο τα αξιόλογα προϊόντα, οι αξιόλογες μάρκες και οι αξιόλογες επιχειρήσεις – όχι απλά οι πολύ καλές – έχουν την ελπίδα να πετύχουν.

Ο συγγραφέας, συμβουλεύει να εξερευνούμε τα όρια και να γίνουμε ή να κάνουμε ένα προϊόν «πιο πολύ».

Πιστεύει ότι η αληθινή ανάπτυξη έρχεται από προϊόντα που ενοχλούν, προσβάλλουν, δεν ταιριάζουν, είναι πολύ ακριβά, πολύ φθηνά, πολύ πολύπλοκα, πολύ απλά….. «πολύ» κάτι!

Αν δημιουργήσεις ένα προϊόν, μια μάρκα, μια επιχείρηση, μια αλυσίδα που αξίζει να διαδοθεί σαν ιός από αυτούς που το ανακαλύπτουν, τότε έχεις κάνει έναν καλό σχεδιασμό προϊόντος.

Σκέψου:

1. Μήπως το προϊόν σου είναι πιο βαρετό και από το αλάτι;
2. Σκέψου «μικρά», think small. Ξεκίνα από την πιο μικρή αγορά
3. Κάνε outsource. Άλλαξε κατασκευαστή ή προμηθευτή
4. Φτάσε να έχεις πιστούς καταναλωτές
5. Αντίγραψε (όχι από την αγορά που κινείσαι, από άλλες)
6. Κάνε κάτι παραπάνω
7. Βρες όποια πράγματα δεν έχουν γίνει στην αγορά σου και κάνε τα εσύ
8. Ρώτα τον εαυτό σου «γιατί όχι;»

Και εγώ σας ρωτώ: «Γιατί όχι; γιατί να μην αγοράσεις αυτό το βιβλίο ώστε να δεις πώς να σκέφτεσαι σήμερα;»

Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης