ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

The idea writers

Post by: 08/11/2011 0 comments

ΒιβλίοBusiness

The idea writers

Copywriting in a new media and marketing era

Εκδόσεις Palgrave MacMillan

Η συγγραφέας Teressa Iezzi, είναι συντάκτρια του Creativity στο παγκόσμια γνωστό περιοδικό για την επικοινωνία, το Advertising Age.

Τι άλλο να πω; Βλέπει και γράφει για όλους τους δημιουργούς διαφήμισης. Το καλό είναι ότι έχει εξίσου καλή εικόνα από τα διαφημιστικά θαύματα του παρελθόντος όσο και από την κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα. Γράφει ένα βιβλίο για την αλλαγή.

Έτσι διαμορφώνει ένα εκπληκτικό βιβλίο που ενώ σου μαθαίνει ή σου θυμίζει πολλά από αυτά που θα έπρεπε να ξέρεις, δεν έχει διδακτική φόρμα για να σου πέσει βαρύ.

Είναι ένα βιβλίο ανάλαφρο που πρέπει να διαβάσουν όλα τα στελέχη της διαφήμισης.

Στην ουσία το βιβλίο μιλάει για την εξέλιξη της διαφήμισης από την εποχή του Ogilvy, του Hopkins, του Reeves και του Bernbach έως τις απαιτήσεις της digital εποχής (καταλήγοντας στις δουλειές της Wieden + Kennedy).

Μέσα στο βιβλίο υπάρχουν αναφορές από όλα τα διαφημιστικά «θηρία» της παγκόσμιας διαφημιστικής κοινότητας, χωρίς φωτογραφίες.

Τα θέματα, ενώ φαίνεται να αφορούν κειμενογράφους, κρύβουν συμβουλές στρατηγικής και γενικών αρχών της διαφήμισης που απευθύνονται προς όλους όσους εργάζονται στην επικοινωνία.

Επίσης, αν παλιά το περιεχόμενο της διαφήμισης εμφανιζόταν στα γνωστά μαζικά μέσα, σήμερα μπορεί να πάρει πολλές καινούργιες μορφές. Αλλά σήμερα οι μορφές αυτές μπορεί να είναι ακατέργαστες, να αλλάζουν και να προσαρμόζονται με βάση τις αντιδράσεις του κοινού.

Εννοείται ότι αλλάζουν και οι οργανικές θέσεις και οι τίτλοι μας. Channel Planner, creative technologist, brand journalist, προστίθενταιστον producer, programmer, account manager, planner.

Η άποψη της Teressa Iessi, δεν είναι η καλύτερη για τα δημιουργικά βραβεία. Τα θεωρεί «αναχρονιστικά». Θεωρεί ότι υπάρχουν νέοι τρόποι μέτρησης για το πόσο «δημιουργική» είναι μια δουλειά. Το σημαντικό για αυτήν είναι ότι αν μια ιδέα δουλεύει για τη μάρκα και αν τη λατρέψει το κοινό που παρακολουθεί τη διαφήμιση, τότε μπορεί να κριθεί ως δημιουργική.

Φυσικά, γνωστοί δημιουργικοί διευθυντές, της εμπιστεύονται το καθημερινό τους πρόγραμμα, μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται χρόνος όχι μόνο για δουλειά αλλά και για το twitter, για sites με νέα, business και διαφήμιση, για περίεργα sites και για τεχνολογικά blogs. Υπέροχο βιβλίο!

Δεν νοείται να δουλεύεις σήμερα στη διαφήμιση και να μην έχεις διαβάσει αυτό το βιβλίο.

Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης