ΒΙΒΛΙΟ – Business
Το κόκκινο βιβλιαράκι του Κειμενογράφου
Έκδοση ΕΔΕΕ
Το Κόκκινο Βιβλιαράκι του Κειμενογράφου γράφτηκε αρχικά για του κειμενογράφους αλλά σήμερα αφορά όλους όσους επικοινωνούν γραπτά. Η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης Επικοινωνίας δημιούργησε αυτό τον μοναδικό στο είδος του οδηγό με στόχο να γίνει σημείο αναφοράς για θέματα καλής χρήσης της ελληνικής γλώσσας. Είναι μέρος του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Ένωσης.
Η συντακτική ομάδα Σοφία Σφυρόερα, Ηρακλής Γιωτγιάννης και Χρύσα Ξενάκη δημιούργηαν όχι βιβλίο αλλά έναν σύμβουλο που απαντά στις ερωτήσεις καθενός μας για ό,τι αφορά στην ελληνική γλώσσα.
Πώς χωρίζονται οι συλλαβές; Πότε το κόμμα αλλάζει το νόημα; Ποιες λέξεις χρειάζονται συνίζηση και ποιες έκθλιψη;
Γιατί δεν λέμε «επέτρεψε στον εαυτό σου;». Όμως λέμε να με αλλά και να’ μαι. Προτιμάμε γράμματα ή ψηφία; (Κατέθεσα 2 συστατικές επιστολές ή δύο συστατικές επιστολές;). έχουν το ίδιο νόημα οι λέξεις αδιάκριτα και αδιακρίτως; Απλά και απλώς; Έκτακτα και εκτάκτως; Επιβολή και επιβουλή; Επήρεια και επιρροή;
Τι σημαίνει Α.Σ. (η Αυτού Σεβασμιότης, για το Δεσπότη), ή Α.Ε.Ε. (Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν), ΓΛΚ (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους).
Η καλή χρήση του γραπτού λόγου είναι απαραίτητη για τη σωστή επικοινωνία. Αποτελεί προϋπόθεση επιλογής στελέχους. Για οποιαδήποτε σταδιοδρομία, για κάθε επαγγελματική θέση, η ικανότητα να εκφράζεσαι όταν μιλάς στους ανωτέρους ή συναδέλφους ή πελάτες, η ικανότητα να παρουσιάζεις προφορικά τα αποτελέσματα ή τους στόχους του τμήματος, η ικανότητα να δημιουργείς γραπτές αναφορές είναι απαραίτητα προσόντα.
Μην είσαι tabula rasa (βρες τι σημαίνει στη σελίδα 350).
Περισσότερες πληροφορίες για το πού θα το βρείτε στο website: www.copywriters-redbook.gr