Βιβλίο – social media
Seth Godin
We are all weird
Εκδόσεις Do you Zoom
Πώς να μεταφράσω τον τίτλο τώρα;
Είμαστε όλοι παράξενοι ή ο καθένας έχει δικαίωμα να είναι διαφορετικός με τα γούστα και τις προτιμήσεις του;
Αυτό είναι και το νόημα αυτού του βιβλίου. Ότι σήμερα όλοι δικαιούμαστε να επιλέγουμε.
Από το ποια γεύση παγωτού μας κάνει κέφι μέχρι το τι ψωμί θα αγοράσουμε και ποια μουσική θα ακούσουμε.
Επειδή, λοιπόν, επιλέγουμε, καθένας από εμάς μπορεί να ξεδιπλώνει τα γούστα του και να βρίσκει – όποια «παραξενιά» ή ενδιαφέροντα έχει – αυτό που ζητάει ψάχνοντας την υδρόγειο ή το Internet.
Σύμφωνα με το συγγραφέα, λοιπόν, αυτή η κοινωνική τάση σημαίνει και το τέλος της εποχής, όπου οι μάρκες ή τα πολιτικά μηνύματα απευθυνόντουσαν στο «ευρύ κοινό» ή το μαζικό κοινό. Τώρα, ανάλογα με την παραξενιά και τα γούστα του καθένα μας διαμορφώνονται πολύ μικρότερες και συμπαγείς ομάδες με ομοιόμορφα γούστα, προτιμήσεις, συνήθειες, πεποιθήσεις.
Γιατί η κοινωνία επιτρέπει και αποδέχεται τη διαφορετικότητα, πράγμα αδύνατον πριν μερικά χρόνια που αν δεν ήσουν «νορμάλ», ήσουν κοινωνικά «εξόριστος». Τότε, για να είσαι ασφαλής, έπρεπε να ανήκεις στην ευρύτερη κοινωνική ομάδα που διαμόρφωνε τα γούστα και τις τάσεις.
Για αυτό, λοιπόν, ο Seth Godin επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει “Κανονικός», τι σημαίνει «Παράξενος» και τι σημαίνει «Πλούσιος».
Πλούσιος, γι αυτόν, είναι εκείνος που μπορεί να κάνει τις επιλογές του, ανεξάρτητα από τα εισοδήματά του. Και όταν λέμε επιλογές, εννοούμε επιλογές για το πώς να ζεις, όχι τι να αγοράσεις.
Σοφό βιβλίο, μόλις 96 σελίδων. Μας προσδιορίζει την εξέλιξη της κοινωνίας που προέρχεται από την ανάγκη της επιλογής από τον άνθρωπο και τη δύναμή της στο να διαμορφώνει μια νέα κοινωνία.
Φυσικά είναι must να γνωρίζεις το περιεχόμενό του. Ό,τι πει ο Seth Godin έχει σημαντική βαρύτητα.
Αν θέλετε να αγοράσετε το βιβλίο, κάντε κλικ εδώ
Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.