ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

THE-SCIENCE-OF-MARKETING

The Science of Marketing

Post by: 04/11/2013 0 comments

Dan Zarella

The Science of Marketing

When to Tweet, what to post, how to Blog and other proven strategies

Εκδόσεις Wiley

Ένα σημερινό βιβλίο του 2013, με όλα τα μυστικά των Κοινωνικών Δικτύων, που υποστηρίζονται από έρευνα.

Ο Νταν Ζαρέλα ασχολείται με το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο εδώ και 14 χρόνια.

Τα συμπεράσματα του βιβλίου του (που αποτελείται από 183 σελίδες γεμάτες tips, συμβουλές, σχεδιαγράμματα και αποτελέσματα ερευνών) βασίζονται στις εξής έρευνες. Ο συγγραφέας, λοιπόν, ερεύνησε:

• 1.000 Αμερικανούς ενήλικες που διαθέτουν στο γραφείο τους υπολογιστή
• 10.890 συμμετέχοντες σε web σεμινάριο
• 20.000 tweets
• 10.000 αναρτήσεις στο Facebook
• 11.000 εικόνες στο Pinterest
• 40.000 διαφορετικά blogs (ανάλυσε)

Έκανε πολλές έρευνες για αποστολές ηλεκτρονικών μηνυμάτων και προσκλήσεις για εγγραφές συνδρομητών.

Ακολουθούν μερικά από τα εκατοντάδες συμπεράσματα που θα διαβάσετε μέσα στο βιβλίο (ειλικρινά θα μάθετε όσα καινούργια, επίσημα και εμπεριστατωμένα δεν φαντάζεστε):

1. Οι καλύτερες ώρες της ημέρας και της εβδομάδας για retweets είναι αργά
2. Για κοινοποιήσεις στο Facebook, οι καλύτερες στιγμές είναι το Σαββατοκύριακο
3. Τα newsletters που κυκλοφορούν μέσω υπολογιστών τα χαράματα, έχουν περισσότερες πιθανότητες να πείσουν το κοινό να γίνει συνδρομητής
4. Αν αναρτάς στο blog σου το Σαββατοκύριακο, έχει περισσότερες πιθανότητες για σχόλια
5. Κάνε αναρτήσεις νωρίς το πρωί για να έχεις πολλά links

Αυτά είναι μερικά «ψίχουλα» από όσα εκατοντάδες στοιχεία και συμπεράσματα μας δίνει ο συγγραφέας Νταν Ζαρέλα. Είναι χρήσιμα σε όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ, με τα blogs, όσες εταιρίες έχουν δικό τους site και, γενικά, όλους όσους βρίσκονται στο Διαδίκτυο, στα Κοινωνικά Δίκτυα, προσπαθώντας να πουλήσουν: τον εαυτό τους, τις υπηρεσίες τους, τα προϊόντα τους.

Ένα απαραίτητο, μοναδικό εγχειρίδιο που θα κρατήσεις στο κομοδίνο σου σαν ευαγγέλιο των κοινωνικών δικτύων για ολόκληρο τον επόμενο χρόνο. Του χρόνου, βλέπουμε! Μπορεί όλα να έχουν ανατραπεί!

Αν θες να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης