ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Social TV

Post by: 03/11/2014 0 comments

Mike Proulx – Stacy Shepatin

Social TV

Εκδόσεις Wiley

Ένα πρωτότυπο και «προχώ» βιβλίο.

Αν νομίζατε πως η τηλεόραση «πέθανε» είστε πολύ πίσω. Γιατί κυκλοφόρησε αυτό το βιβλίο που υποστηρίζει με επιχειρήματα, ότι τώρα περισσότερο παρά ποτέ η τηλεόραση θα αναπτύσσεται καθώς θα αναμιγνύεται με τα κοινωνικά δίκτυα.

  • Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι σύμφωνα με έρευνες η τηλεόραση συνδέεται με τα κινητά, τα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο. Η εταιρία Forrester έκανε έρευνα σε 3.000 ενήλικες και τα αποτελέσματα ήταν ότι το 48% αυτών χρησιμοποιούν προσωπικό υπολογιστή ενώ βλέπουν τηλεόραση, με στόχο να κάνουν chat, να σερφάρουν ή να αναζητούν πληροφορίες για όσα βλέπουν. 
  • Επομένως την ώρα που συμβαίνουν οι εκπομπές, ο κόσμος μιλάει, ρωτάει ή σχολιάζει για αυτές. 
  • Την ώρα που προβάλλονταν τα βραβεία MTV το 2011 και η Μπιγιονσέ έδειξε την κοιλιά της στον κόσμο αποκαλύπτοντας την εγκυμοσύνη της, εκτοξεύτηκαν οχτώμιση χιλιάδες τουίτς σε ένα δευτερόλεπτο, όσο ο κόσμος έβλεπε στην τηλεόραση το show της απονομής βραβείων. 
  • Γι’ αυτό η Audi έβαλε # hashtag, πρώτη, σε τηλεοπτική της διαφήμιση στο SuperBowl του 2001, το #ProgressIs. 
  • Ή η παρουσιάστρια των βραβείων Grammy του 2011, ηθοποιός Τζέην Λιντς έστειλε ένα tweet που ρωτούσε: «Με ακούτε τώρα;» 
  • Στην Αμερική, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν checkin όταν αρχίζουν να βλέπουν ένα πρόγραμμα, εφόσον έχουν κατεβάσει μια εφαρμογή που λέγεται Miso. 
  • Όπως οι γεωγραφικές πλατφόρμες τύπου Foursquare βοηθούν το χρήστη να δηλώσει σε ποιο σημείο γεωγραφικά βρίσκεται, έτσι και οι ψυχαγωγικές πλατφόρμες (GetGlue, Miso, Philo), βοηθούν τον χρήστη να δηλώσει τι παρακολουθεί, ώστε να μπορεί να ανταλλάξει σχόλια με όσους έχουν την ίδια επιλογή στην TV. 
  • Το 2010 δημιουργήθηκε η πρώτη εφαρμογή που συγχρόνιζε μια τηλεοπτική εκπομπή με ένα τάμπλετ. Η εκπομπή του ABC με τίτλο MyGeneration ήταν ένα «mocumentary» σώου που παρακολουθούσε τις ζωές 9 φοιτητών. Την ημέρα της πρεμιέρας του σώου, ταυτόχρονα, το ABC λάνσαρε και την εφαρμογή που πατώντας το κουμπί, συγχρονιζόσουν με το σώου. 
  • Επίσης το ABC κινητοποιούσε τους θεατές της εκπομπής ModernFamily να ψηφίσουν την αγαπημένη τους φωτογραφία από τη συνέχεια. 
  • Η δε σελίδα στο Facebook της τηλεοπτικής εκπομπής «TheVampireDiaries» είναι μια από τις πιο ζωντανές και δυναμικές με 9.000.000 fans. 

Αυτά και δεκάδες άλλα γοητευτικά παραδείγματα θα βρείτε στο φανταστικό και σύγχρονο βιβλίο «SocialTV». Οι συγγραφείς έχουν συγκεντρώσει όχι μόνο τις νέες τεχνολογίες που ενώνουν τηλεόραση και socialmedia αλλά και ποιες εταιρίες τα εφαρμόζουν και με ποια αποτελέσματα.

 

Το μέλλον είναι εδώ! Μην χάσεις το βιβλίο!

Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης