ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Social Media Marketing: Πληροφορίες και περίληψη του βιβλίου

Post by: 03/04/2017 0 comments

Dave Evans

Social Media Marketing

An Hour a Day

Εκδόσεις Sybex

Ένα βιβλίο-οδηγός για τα Κοινωνικά Δίκτυα. Με το αντίτιμο ενός βιβλίου, έχεις στη διάθεσή σου ένα σύμβουλο μάρκετινγκ, τον Dave Evans, που σε καθοδηγεί 1 ώρα την ημέρα, επί 3 μήνες για το πώς να κάνεις ένα λεπτομερές μάρκετινγκ πλάνο για την επιχείρησή σου, το μαγαζί σου, τις υπηρεσίες που προσφέρεις, τον εαυτό σου, αν είσαι αυτοαπασχολούμενος.

Θεώρησε το βιβλίο αυτό σαν να αποφοιτάς από ένα κολέγιο, με γνώσεις που θα αποκτήσεις (χωρίς πτυχίο!!!) και που θα τις θέσεις σε εφαρμογή άμεσα. Θα χρησιμοποιήσεις τα κοινωνικά δίκτυα υπέρ των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρεις. Με 400 σελίδες, μια ώρα την ημέρα, θα καταφέρεις πολλά.

Ειδικά να έχεις κάποιες γνώσεις διαφήμισης ή μάρκετινγκ, αυτό το βιβλίο θα διευρύνει τις ικανότητές σου.

Όπως λέει ο συγγραφέας Dave Evans μέσα στις σελίδες του βιβλίου, “Χρησιμοποίησε το ραδιόφωνο, τις ταχυδρομικές ή ηλεκτρονικές αποστολές, την τηλεόραση, το τηλεμάρκετινγκ, τις αθλητικές εκδηλώσεις για να σπείρεις το σπόρο συζητήσεων, να καθορίσεις τις προσδοκίες και να δημιουργήσεις την αρχή της ζήτησης. Μετά, βγες στα κοινωνικά δίκτυα και οι συζητήσεις που ξεκίνησαν μέσα από την εμπειρία των άλλων με τη μάρκα σου, το προϊόν ή την υπηρεσία σου, θα ενισχύσουν τα μηνύματα που έρχονται από το αυθόρμητο ενδιαφέρον και τα σχόλια των άλλων”.

Το βιβλίο χωρίζεται σε 4 μέρη:

  1. Στο πρώτο μέρος, ο συγγραφέας εξηγεί τη βάση των κοινωνικών δικτύων. Στο παρελθόν, η διαφήμιση ήταν κουραστική, γιατί πίεζε το καταναλωτή να δεχτεί μια πληροφορία.
    Με τα κοινωνικά δίκτυα, όμως, ακόμα στέλνονται πληροφορίες αλλά πρώτα οι καταναλωτές πληροφορούνται για ένα προϊόν ή υπηρεσία, μετά σκέφτονται αν θα το αγοράσουν και μετά το αγοράζουν.
    Για πρώτη φορά στη ιστορία της διαφήμισης, οι άνθρωποι που αγόρασαν ή χρησιμοποιούν ένα προϊόν ή υπηρεσία, δίνουν την άποψή τους σε αγνώστους, που μπορεί να ζουν στην άλλη άκρη του κόσμου. Και συ, μπορείς να μάθεις για ένα προϊόν από οποιονδήποτε άνθρωπο στη χώρα σου ή στον κόσμο, πριν καν το αγοράσεις.
  1. Στο δεύτερο μέρος, ο Evans παρουσιάζει τις εναλλακτικές και τα βασικά εργαλεία τους, που διαθέτει όποιος θέλει να κάνει μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα: YouTube, Facebook, Flickr, Twitter, LinkedIn κλπ. Σε κάθε ένα, απαντά ερωτήσεις για το πώς και σε ποιές περιπτώσεις να τα χρησιμοποιήσεις, καθώς και εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητάς τους.
  2. Στο τρίτο μέρος, το πολύ βασικό σημείο του βιβλίου ο Evans εξηγεί ποιες είναι • οι κοινωνικές πλατφόρμες, • η παραγωγή περιεχομένου, και • η αλληλεπίδραση της μάρκας στο κοινό των φίλων, οπαδών, πελατών.
  3. Στο τέταρτο μέρος, ο Evans επαναφέρει το θέμα της αποτελεσματικότητας και μέτρησης των κοινωνικών μέσων, σε σχέση με τα χρήματα που επενδύονται. Πώς διαμορφώνεται το κοινό, η πιστότητα των καταναλωτών, η επίδραση πάνω τους και η δέσμευσή τους στη μάρκα σου.

Ένα εκπληκτικό βιβλίο με εκατοντάδες tips, συμβουλές, ερωτήσεις για να απαντήσεις ο αναγνώστης μόνος του, παραδείγματα, φωτογραφίες (α/μ), επεξηγήσεις, περιλήψεις… θα κατανοήσεις τι κάνουν οι άλλοι και τι μπορείς να κάνεις εσύ.

Το διάβασα στα αγγλικά.

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης