Βιβλίο – social media
Paul Adams
Grouped
How small groups of friends are the key to influence on the social web
Εκδόσεις New Riders
Σας έχω εδώ ένα διαμάντι. Ενώ στην αρχή ήμουν λίγο επιφυλακτική επειδή ο συγγραφέας εργάζεται στο Facebook, τελικά, μάλλον η εμπειρία του μας προσφέρει παρά μας παραπλανά (παρένθεση: διαβάζοντας το βιβλίο διαπίστωσα ότι ήταν πολύ φυσικό να νιώσω έτσι. Σήμερα, είμαστε όλοι επιφυλακτικοί με τους experts, λένε όλες οι έρευνες του συγγραφέα).
Ευτυχώς τα ενδιαφέροντα εικονίδια ήταν πιο ελκυστικά από τους ενδοιασμούς μου και με κέρδισαν 100%. Διάβασα, λοιπόν, το βιβλίο και ένα έχω να σας πω. Είναι συναρπαστικό, ενδιαφέρον, πρωτότυπο.
Συνδυάζει κοινωνιολογία, ψυχολογία, μάρκετινγκ. Όλα σε ένα.
Όπως λέει και ο τίτλος του βιβλίου, το περιεχόμενό του αφορά σε ανθρώπους και όχι σε τεχνολογικά επιτεύγματα ή τη λειτουργία τους.
Είναι ένα βιβλίο για το πώς σκεφτόμαστε κυρίως με το ασυνείδητο (ή υποσυνείδητο) και για το πώς λειτουργούμε σε ομάδες. Μερικά καινούργια, πρωτότυπα πράγματα που μαθαίνεις από το βιβλίο του Paul Adams.
Ότι εδώ και 10.000 χρόνια είμαστε κοινωνικά όντα και αυτός είναι ένας από τους λόγους που συνδεόμαστε στο Διαδίκτυο.
Ότι θα πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που βλέπουμε το μάρκετινγκ, αφού οι εμπειρίες είναι καλύτερες όταν οι επιχειρήσεις χτίζονται γύρω από ανθρώπους και τους φίλους τους.
Ότι οι άνθρωποι ανταλλάσσουν πληροφορίες – είτε για προσωπικές εμπειρίες είτε σχολιάζοντας τις πράξεις άλλων ανθρώπων – γιατί η ζωή γίνεται ευκολότερη, γιατί έτσι χτίζουμε σχέσεις, και γιατί έτσι διαμορφώνουμε την εικόνα μας στους άλλους.
Ότι 80% της επικοινωνίας μας γίνεται με 5 έως 10 κολλητούς μας – φίλους ή συγγενείς.
Ότι μιλάμε για μάρκες, συνήθως επηρεασμένοι ή από ό,τι παρατηρούμε στο περιβάλλον μας ή από αμηχανία.
Ότι –αυτό εξαιρετικά σημαντικό – τα κοινωνικά μας δίκτυα αποτελούνται από μικρές ανεξάρτητες ομάδες που ενώνονται μεταξύ τους μέσα από εμάς τον ίδιο.
Ότι αυτά τα δίκτυα αποτελούνται από έναν εσωτερικό κύκλο 5 ανθρώπων που είναι οι πιο κοντινοί μας άνθρωποι, έναν ευρύτερο κύκλο 15 ανθρώπων που είναι πολύ κοντά μας, από έναν ακόμα ευρύτερο κύκλο 50 ανθρώπων με τους οποίους επικοινωνούμε αρκετά τακτικά, έναν κύκλο 150 ατόμων με τους οποίους έχουμε σταθερές κοινωνικές σχέσεις και, έναν μεγαλύτερο κύκλο 500 ατόμων που έχουμε χαλαρή γνωριμία και τους αναγνωρίζουμε.
Ότι όσο πιο κοντινός είναι ο κύκλος, τόσο μεγαλύτερη επιρροή έχει απέναντί μας (στην λήψη αποφάσεων, συνηθειών και στάση ζωής, αφού τους εμπιστευόμαστε, τελικά περισσότερο από τους experts).
Ότι ο τρόπος που συμπεριφερόμαστε είναι παρατηρώντας πώς φέρονται οι άλλοι.
Ότι ενώ αυξάνονται οι επιλογές μας, αποφεύγουμε να εντάξουμε και να δεχτούμε τα καινούργια (οπότε πάλι ζητάμε τη γνώμη των κοντινών μας κύκλων).
Ότι μπορούμε να επηρεάσουμε και να επηρεαστούμε μόνο με φίλους έως τρίτου βαθμού (οι φίλοι των φίλων των κοντινών μας φίλων).
Ότι …………….τα υπόλοιπα θα τα βρείτε στο γεμάτο με υπέροχα εικονίδια, περιεχόμενο του βιβλίου.
Αγόρασέ το τώρα, για να συνειδητοποιήσεις την αλλαγή. Δεξιά σου είναι το λογότυπο – link της Amazon. Μπες και ξέρεις τι να κάνεις.
Αν θέλετε να αγοράσετε το βιβλίο, κάντε κλικ εδώ
Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.