ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

EPIC-CONTENT-MARKETING

Epic Content Marketing

Post by: 13/01/2014 0 comments

Joe Pulizzi

Epic Content Marketing

How to tell a different story, break through the clutter,

and win more customers by marketing loss

Εκδόσεις McGraw Hill Education

 

Ο Joe Pulizzi είναι κορυφαίος στο μάρκετινγκ για το content (περιεχόμενο) που ανθίζει στο Διαδίκτυο. Εξηγεί πώς να προσελκύεις πελάτες δημιουργώντας πληροφορίες και περιεχόμενο που τους κινητοποιεί να μετέχουν.

Παρουσιάζει:

  • 6 ορισμούς του τι σημαίνει content marketing

 

  • Τις 6 βασικές αρχές του επικού content μάρκετινγκ

 

  • Τα 4 κρυφά οφέλη του καλού content μάρκετινγκ

 

  • Τα 4 λάθη που κάνουν οι μάρκετερς όταν δημιουργούν personas (περσόνας: το ένα πρόσωπο της κάθε ομάδας του κοινού, για το οποίο οι μάρκες δημιουργούν περιεχόμενο)

 

  • Ποια είναι η αποστολή και το όραμα του κάθε site (και της μάρκας ή εταιρίας)

 

  • Ποιες είναι οι θέσεις και η αποστολή της ομάδας που ασχολείται με το content

 

  • Ποιοι είναι οι 29 τύποι διαφορετικού content (περιεχομένου)

 

  • Άπειρα παραδείγματα εταιριών με πετυχημένο content marketing, όπως, η Coca Cola, η Procter and Gamble, η Red Bull, η Kraft, η American Express, η Converse, η Zappos, η Oracle που αποδεικνύει ότι σήμερα οι εταιρίες έχουν sites που αποτελούν Μέσον. Η ίδια η μάρκα είναι Μέσον, μέσω ενός site που διαβάζεται από εκατομμύρια πελάτες (διαβάζεται, μοιράζει κουπόνια, εμπειρίες, tips, πληροφορίες, κλπ)

 

  • 13 κοινωνικά δίκτυα και τι προσφέρουν στο content – ποιες μάρκες τα χρησιμοποιούν

 

  • Πώς μετριέται η αποτελεσματικότητα

 

  • Πώς βελτιώνεις την αναζήτηση του site

 

Αυτό το βιβλίο είναι από μόνο του ένα πλήρες σεμινάριο εμπλουτισμένο με πρόσφατες πληροφορίες (τωρινές) και φωτεινά παραδείγματα εφαρμογής από κορυφαίες μάρκες.

Βάλτο στη ζωή σου. Το χρειάζεσαι!

 

Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης