ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Pimp my site

Pimp my site

Post by: 04/02/2013 0 comments

ΒΙΒΛΙΟSocial Media

Paula Wynne

Pimp my site

The all-in-one toolkit to optimize, promote & market your website

ΕκδόσειςCapstone Publishing

«Πάρε μάτι στο site μου!» αυτό λέει η Πώλα Γουίν, το ίδιο θα έλεγα και εγώ για το δικό μου. Και ποιος δεν θέλει να βλέπουν οι άλλοι το site του; Αλλά το βιβλίο μιλάει για πολλά άλλα ακόμη.

Ένα σας λέω: κρατήστε σημειώσεις! Γέμισα 7 σελίδες με χρήσιμα tips και αναζητώ κάθε μία από τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που η συγγραφέας παραθέτει για να δικτυωθούμε με τις υπηρεσίες ή πληροφορίες που χρειαζόμαστε.

Η συγγραφέας έχει γράψει ένα εξαιρετικό βιβλίο για επαγγελματίες και ερασιτέχνες. Συμβουλές για SEO, Search Marketing, Social Media, Online PR και όσα εργαλεία βοηθούν έναν επαγγελματία (ή έναν ερασιτέχνη να τα εφαρμόσει μόνος του)

Το βιβλίο είναι από τα πιο καλογραμμένα και παρουσιασμένα που έχω διαβάσει για τα social media. Η συγγραφέας, το χωρίζει σε 14 κεφάλαια, 1 για κάθε μέρα, επομένως μπορείς να διαβάζεις 1 κεφάλαιο τις επόμενες 14 μέρες (κάτι σαν μαθήματα στην πολυθρόνα του σπιτιού σου).

Στο τέλος του βιβλίου καταγράφεται η ορολογία με τις επεξηγήσεις της, π.χ. : Avg., CPC, Cache, Conversion, HTML, KPIs και 36 ακόμα jurgon busters (οι εξηγήσεις στο βιβλίο). Επίσης παρατίθενται 4 ολόκληρες σελίδες με χρήσιμα sites π.χ. για e-books, sites που μετρούν τη δύναμη των Keywords, που έχουν directories, που δέχονται άρθρα, βίντεο και όποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις κάνουν το site ή blog του πελάτη σου ή το δικό σου άξιο να το βλέπουν οι άλλοι.

Παραθέτω τις 14 μέρες με τα 14 θέματα που αναλύονται σε συνδυασμό με μια βροχή από χρήσιμα tips που προέρχονται από 10 ξεχωριστούς και επιτυχημένους Άγγλους experts από το χώρο του digital marketing! (extra bonus από τη συγγραφέα).

Ημέρα 1: Digital Marketing
Ημέρα 2: Keywords
Ημέρα 3: Keyword Tools
Ημέρα 4: SEO
Ημέρα 5: Marketing Tools
Ημέρα 6: Online Marketing
Ημέρα 7: Video Marketing
Ημέρα 8: Social Networking
Ημέρα 9: Social Media Tools
Ημέρα 10: PR
Ημέρα 11: PR Tools
Ημέρα 12: Email Marketing
Ημέρα 13: Email Marketing Tools
Ημέρα 14: The end of the beginning

Δηλαδή, η συγγραφέας τα καλύπτει όλα: από τα online εργαλεία Δημοσιών Σχέσεων μέχρι το πώς να πουλάς ένα προϊόν μέσω email, κι από το πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords ως το πώς να δημιουργήσεις traffic στο site του πελάτη σου με video!

Αν ασχολείσαι με το διαδίκτυο – αλήθεια, ποιος ΔΕΝ ασχολείται σήμερα; – είναι ένα βιβλίο MUST.

Αν θέλεις να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης