ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

The Act of Social Media

Post by: 19/09/2016 0 comments

Guy Kawasaki και Peg Fitzpatrick

The Art of Social Media

Εκδόσεις Portfolio Penguin

Όταν γράφει ο Γκυ Καβασάκι ένα βιβλίο για τα κοινωνικά δίκτυα, σίγουρα κάτι σημαντικό έχει να πει. Εδώ, δίνει Power Tips for Power Users. Δυναμικές Συμβουλές για Δυναμικούς Χρήστες.

Πράγματι, στις 185 σελίδες του βιβλίου, ο Γκυ Καβασάκι και η Πέγκυ Φιτζπάτρικ δίνουν πάνω από 100 χρήσιμες συμβουλές για 12 σημαντικά θέματα-κεφάλαια του βιβλίου.

Από τα 12, αναφέρω ενδεικτικά 5 από αυτά:

  • Πώς να φτιάξεις στο βέλτιστο σημείο το προφίλ σου.
  • Πώς να τελειοποιήσεις τα posts σου.
  • Πώς να απαντάς στα σχόλια.
  • Πώς να αποκτήσεις περισσότερους followers.
  • Πώς να επιτυγχάνουν τα events σου μέσα από τα κοινωνικά μέσα.

Να μερικά εξαιρετικά tips:

  1. Για να βελτιώνεις το προφίλ σου, πρόσθεσε link με το website σου ή με το blog σου ή της εταιρίας σου.
  2. Για καλύτερο περιεχόμενο ανάρτησε φωτογραφίες που οι άλλοι χρησιμοποιούν το προϊόν σου ή την υπηρεσία που προσφέρεις.
  3. Αν δεν θέλεις να πληρώσεις για να προωθήσεις ένα σου post, τότε καρφίτσωσέ το στην κορυφή της σελίδας σου, ώστε να είναι συνεχώς ορατό από τους άλλους.
  4. Όταν… δέχεσαι σχόλια που πρέπει να απαντήσεις… κάντο μέχρι 3 φορές. Μετά τέλος.
  5. Σου μαθαίνει – σου εξηγεί – πότε να χρησιμοποιείς #hashtag και πότε @ αναφορά (mention).
  6. Σου μαθαίνει πώς το ίδιο θέμα να το επεξεργαστείς διαφορετικά, ώστε να ταιριάξει σαν κείμενο και φωτογραφία στο Pinterest, LinkedIn, Google+, Facebook, Twitter.
  7. Πώς για να αυξήσεις τους followers σου, πρέπει να ξεκινάς αμέσως στην κάθε νέα πλατφόρμα που εμφανίζεται, ώστε να προλάβεις να πάρεις τη “φόρα” που θα σου δώσει πρωτιά.
  8. Πώς να βάζεις #hashtag σε κάθε event που ετοιμάζεις που πρέπει να χρησιμοποιήσουν ΟΛΟΙ όσοι μετέχουν στο event.
  9. Πρόβλεψε να υπάρχει οπωσδήποτε ένας χώρος για να φωτογραφίζονται όσοι επιθυμούν στο event, με φόντο το λογότυπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
  10. Πώς νατρέξειςβίντεο στο Google Hangouts On Air (HAD).

Πολλές, πολλές μικρές ή μεγάλες συμβουλές, οι περισσότερες άγνωστες σε κάνουν καλύτερο στη χρήση των κοινωνικών μέσων.

Το βιβλίο εκδόθηκε το 2015, άρα είναι πρόσφατο. Κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονική μορφή, ώστε να μπορεί ο αναγνώστης να επωφεληθεί από δεκάδες links που παραθέτουν οι συγγραφείς.

Και, φυσικά, είναι ένας τρόπος να προωθήσει ο Καβασάκι τη νέα του εμπειρία Graphic Design & Photo Editing που λέγεται Canva.

 

Η ιστοσελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Διαβάστε τους όρους χρήσης