Categories: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

The thank you economy

Βιβλίοsocial media

The thank you economy

Εκδόσεις HarperCollins


Το όνομα του συγγραφέα είναι δυσκολοπρόφερτο:
Gary Vaynerchuk (το γράφει παντού Vay.ner.chuk για ευκολία) αλλά το περιεχόμενο του βιβλίου είναι ευκολοχώνευτο.

Κατ’ αρχήν να παραθέσω μια αγαπημένη φράση από το βιβλίο: «η επικοινωνία κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους».

Όλο το βιβλίο είναι ένας ύμνος στα social media και παραθέτει όλες τις αιτίες, δικαιολογίες και αφορμές που ορισμένες εταιρίες τα αποφεύγουν και γιατί δεν θα έπρεπε (12 δικαιολογίες συνολικά)

Σοφό είναι το παράδειγμα των οδηγών Zagat και η ιστορία του πώς έχασαν την παντοδυναμία τους επειδή δίστασαν να βουτήξουν στα βαθιά νερά των social media. Αυτό και πολλά άλλα τέτοια παραδείγματα σε τρομάζουν μήπως έχεις παραλείψει να κάνει κάνεις κάτι.

Μια άλλη ωραία συμβουλή που δίνει είναι «Να είσαι παθιασμένος με τους πελάτες σου και όχι με το τι κάνει ο ανταγωνισμός».

Μετά τις δικαιολογίες, που το βιβλίο καταρρίπτει, ο συγγραφέας παραθέτει μια σειρά από συμβουλές για το τι να κάνεις, ποια στάση, ποια κουλτούρα και ποια στρατηγική να ακολουθήσουν οι εταιρίες για να κερδίσουν έδαφος στα social media. Για το πώς συναντώνται τα social media με τα παραδοσιακά, πώς η ποιότητα αντιπαρατίθεται με την ποσότητα, πώς η διαφάνεια και η αμεσότητα είναι δύο από τις νέες αξίες, πώς το μεσουράνημα των banners εξατμίζεται σταδιακά από το 1994 ως σήμερα.

Στο τέλος, το βιβλίο παραθέτει κάποια πετυχημένα παραδείγματα για το πώς ορισμένες μάρκες ή εταιρίες κατάφεραν να κατακτήσουν το internet και παραθέτει μερικές ακόμα συμβουλές.

Ο συγγραφέας ξεκίνησε να ασχολείται με τα social media τοποθετώντας το οικογενειακό κατάστημα ποτών του στο internet. Οι τεχνικές που εφάρμοσε έκαναν το κατάστημά του ηγέτη στον τομέα του. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισε μετά να αλλάξει καριέρα και να ασχοληθεί με τις βασικές αρχές της Thank you economy, της οικονομίας όπου ο πελάτης θέλει σεβασμό και απαιτεί να τηρούνται οι υποσχέσεις των εταιριών.

Αξιόλογο βιβλίο, αν σε ενδιαφέρουν τα social media και ειδικά αν εργάζεσαι στην επικοινωνία.

Αν θέλετε να αγοράσετε το βιβλίο, κάντε κλικ εδώ

Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.

Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Author/ blogger, innovative content writer

Share
Published by
Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Recent Posts

Βιβλίο του Τζων Στάινμπεκ: Ο δρόμος με τις φάμπρικες, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Τζων Στάινμπεκ Ο δρόμος με τις φάμπρικες Εκδόσεις Γράμματα   Ένα εμβληματικό μυθιστόρημα για τους…

7 days ago

Βιβλίο του Μιχαήλ Δούκα: Δώδεκα χρώματα, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Μιχαήλ Δούκας Δώδεκα Χρώματα Συλλογή Διηγημάτων Εκδόσεις Ελκυστής Αυτό είναι το τρίτο βιβλίο του συγγραφέα…

2 weeks ago

Βιβλίο του Ανδρέα Τσεμπερλίδη: Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Ανδρέας Τσεμπερλίδης Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική Νομίζω ότι αυτό είναι το…

3 weeks ago

Βιβλίο της Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα: Μίμης Πλέσσας – Ποιος το ξέρει, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα Μίμης Πλέσσας - Ποιος το ξέρει… Εκδόσεις Μίνωας Εβδομήντα χρόνια προσφοράς…

4 weeks ago

Βιβλίο της Αλέκας Ζωγράφου: Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις;, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Αλέκα Ζωγράφου Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις; Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη Μια και αύριο είναι η…

1 month ago

Βιβλίο της Jane Austen: Πειθώ, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Jane Austen Πειθώ Εκδόσεις Ψυχογιός Μου αρέσουν οι έρωτες που περιγράφει η Τζέην Ώστεν. Είναι…

2 months ago