Categories: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Marketing Lessons from the Grateful Dead

ΒιβλίοDigital – social

Marketing Lessons from the Grateful Dead

What every business can learn from the most

iconic brand in history

Εκδόσεις Wiley


Οι συγγραφείς του βιβλίου David Meerman Scott και Brian Halligan δεν είναι μόνο πετυχημένοι στο marketing, consulting και software, είναι και φανατικό κοινό του συγκροτήματος όταν έκανε συναυλίες. Πραγματικά πρωτότυπος ο τίτλος του βιβλίου. Αμέσως σου κινεί την περιέργεια να το διαβάσεις, περιμένοντας να δεις αν είναι μπλόφα.

Και όμως το βιβλίο έχει ένα πολύ πρωτότυπο περιεχόμενο ως προς το εξής: κάνει αναλογίες ανάμεσα στο πρωτοποριακό marketing που έκανε το συγκρότημα Grateful Dead 40 χρόνια πριν (και δεκαετίες πριν το web) και σε όσα χρειάζεται να κάνει σήμερα ένας σοφός marketeer του internet.

Μέσα στα πολλά πρωτοποριακά που έκανε το συγκρότημα τότε, ήταν και το γεγονός ότι έπαιζε σε συναυλίες χωρίς να χρειάζεται να υποστηρίζει το νέο του album. Έπαιζε τα κομμάτια του χωρίς προκαθορισμένη σειρά. Και το σπουδαιότερο; Έκανε engaged το κοινό του ενθαρρύνοντάς το να ηχογραφεί και να φωτογραφίζει ελεύθερα το content των συναυλιών του. Ενημερώνοντάς το – πρώτα αυτό και μετά τον τύπο, για τις επόμενες συναυλίες του – τυπώνοντας προσωποποιημένα εισιτήρια και δημιουργώντας κάθε φορά μια εμπειρία, όχι απλά μια συναυλία. Αποτέλεσμα ήταν οι Grateful Dead να έχουν ένα πιστό και φανατικό κοινό που ήθελε να παρακολουθεί όλες τους τις συναυλίες, όχι απλά μία.

Τι σχέση έχουν όλες αυτές οι πρωτοποριακές δραστηριότητες με το internet; Πολύ μεγάλη. Γιατί ο τρόπος που το συγκρότημα συνδεόταν με το κοινό του ήταν μοναδικός χωρίς την τεχνολογία του σήμερα. Ενώ οι στόχοι και οι δραστηριότητες (πώς να μαγέψεις τους πελάτες της μάρκας, πώς να πειραματιστείς ώστε να βρεις το σωστό τρόπο επικοινωνίας, πώς να κάνεις τη μάρκα αυθεντική, πώς να διαλέγεις απομνημονεύσιμα ονόματα και πολλά άλλα) με τη βοήθεια της τεχνολογίας του σήμερα, όλες οι αναλογίες αυτές εφαρμόζονται στο παρόν.

Για περισσότερες ιδέες που να βασίζονται στο marketing του συγκροτήματος, θα τα βρεις στο βιβλίο. Αυτά είναι μόνο η αρχή.

Πολύ εμπνευστικό βιβλίο. Μικρό, ευκολοδιάβαστο, με ωραίο ροκ ύφος, διαβάζεται στο αεροπλάνο και ολοκληρώνεται στο πήγαινε – έλα στο Λονδίνο (φυσικά αν έχει κανείς προγραμματισμένο ταξίδι, αλλιώς και στο σπίτι σου το διαβάζεις σε 10 ώρες).

Διάβασέ το.

Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.

Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Author/ blogger, innovative content writer

Share
Published by
Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Recent Posts

Βιβλίο του Τζων Στάινμπεκ: Ο δρόμος με τις φάμπρικες, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Τζων Στάινμπεκ Ο δρόμος με τις φάμπρικες Εκδόσεις Γράμματα   Ένα εμβληματικό μυθιστόρημα για τους…

5 days ago

Βιβλίο του Μιχαήλ Δούκα: Δώδεκα χρώματα, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Μιχαήλ Δούκας Δώδεκα Χρώματα Συλλογή Διηγημάτων Εκδόσεις Ελκυστής Αυτό είναι το τρίτο βιβλίο του συγγραφέα…

2 weeks ago

Βιβλίο του Ανδρέα Τσεμπερλίδη: Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Ανδρέας Τσεμπερλίδης Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική Νομίζω ότι αυτό είναι το…

3 weeks ago

Βιβλίο της Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα: Μίμης Πλέσσας – Ποιος το ξέρει, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα Μίμης Πλέσσας - Ποιος το ξέρει… Εκδόσεις Μίνωας Εβδομήντα χρόνια προσφοράς…

4 weeks ago

Βιβλίο της Αλέκας Ζωγράφου: Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις;, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Αλέκα Ζωγράφου Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις; Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη Μια και αύριο είναι η…

1 month ago

Βιβλίο της Jane Austen: Πειθώ, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Jane Austen Πειθώ Εκδόσεις Ψυχογιός Μου αρέσουν οι έρωτες που περιγράφει η Τζέην Ώστεν. Είναι…

2 months ago