ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Lon Salko και David K Brake: The Social Media Bible, παρουσίαση και περίληψη του βιβλίου

Lon Salko και David K Brake

The Social Media Bible

Εκδόσεις Wiley

 

Ένα βιβλίο-βίβλος για τα κοινωνικά δίκτυα, για όσους τα χρησιμοποιούν για επαγγελματικούς λόγους, προωθώντας την μάρκα ή την επιχείρησή τους.

Τακτικές, εργαλεία, τεχνικές, tips και στρατηγικές για επαγγελματική επιτυχία. Το “τι” και το “πώς” στα κοινωνικά δίκτυα.

Ένα χορταστικό βιβλίο 818 σελίδων, γεμάτο 1) από συνεντεύξεις δεκάδων ειδικών για το πώς να ενισχύσεις την παρουσία σου χρησιμοποιώντας σωστές πρακτικές και εργαλεία για κάθε κοινωνικό δίκτυο, 2) από λίστες για να τσεκάρεις ποιο κοινωνικό δίκτυο είναι χρησιμότερο για όσα επιδιώκεις για τη μάρκα σου.

Το βιβλίο “Βίβλος των Κοινωνικών Δικτύων” χωρίζεται σε 43 κεφάλαια:

  • Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζει τις τακτικές και όλες τις πιθανές εναλλακτικές για να προωθήσεις το προϊόν σου.
  • Στο δεύτερο μέρος, σου παραθέτει τα εργαλεία (βίντεο, microblogging, παιχνίδια, φωτογραφία, εφαρμογές, κινητά κλπ.)
  • Στο τρίτο μέρος, σου εξηγεί τις 4 κολώνες της στρατηγικής επικοινωνίας που θα ακολουθήσεις και πώς να αξιολογήσεις τις δράσεις που έκανες.

Μερικά tips από τους δεκάδες συνεντευξιαζόμενους και από τη σοφία του βιβλίου:

  1. Για την προσαρμοστικότητα και την αλληλεπίδραση: παρακολούθησε, κάνε test, προσάρμοσε την επικοινωνία σου και αναπτύξου.
  2. Πάντα να κάνεις SEO
  • Να κατανοείς τα keywords
  • Να τεστάρεις τα meta keywords
  • Να δημιουργείς καλό περιεχόμενο
  • Να κάνεις μάρκετινγκ με βάση το pay-per-click
  1. Οι 4 κολώνες των κοινωνικών δικτύων είναι:
  • Επικοινωνία
  • Συνεργασία
  • Εκπαίδευση
  • Ψυχαγωγία
  1. Είναι σημαντικό να χτίσεις και να διατηρείς μια κοινότητα φίλων, για να επικοινωνείς και να δέχεσαι μηνύματα από αυτούς.
  2. Υπάρχουν τρία είδη σχέσεων σύμφωνα με το Harvard Business Review:
  • Οι προσωπικές, όπως με τους φίλους μας, αυτοί που μα συμπαθούν, μας ξέρουν, έχουμε κοινά μεταξύ μας.
  • Οι λειτουργικές σχέσεις, αυτοί που εργαζόμαστε από κοινού, συνεργάτες, συνάδελφοι, πελάτες, αυτοί που μας κάνουν να λειτουργούμε στο ρόλο μας.
  • Οι στρατηγικές σχέσεις μας, αυτές που ανεβάζουν τον τρόπο σκέψης μας σε άλλο επίπεδο. Αυτούς τους ανθρώπους, πρέπει να τους εντοπίσουμε μέσω κοινωνικών δικτύων, γιατί προσθέτουν αξία στις γνώσεις μας.

Αν είσαι αρχάριος – επαγγελματικά – ως προς τα κοινωνικά δίκτυα, το βιβλίο, σου είναι πολύτιμο. Αν ήδη είσαι γνώστης, υπάρχουν τόσες πολλές λεπτομέρειες που σίγουρα δεν γνωρίζεις και που θα σου δώσουν κατευθύνσεις για να ξεχωρίσεις, με το δικό σου τρόπο, από τις άλλες μάρκες.

Στον πολύπλοκο κόσμο του internet, όσα κι αν ξέρεις, δεν τα ξέρεις όλα. Και το βιβλίο αυτό, προσθέτει στη δύναμή σου.

Το διάβασα στα αγγλικά.

Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Author/ blogger, innovative content writer

Share
Published by
Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Recent Posts

Βιβλίο του Τζων Στάινμπεκ: Ο δρόμος με τις φάμπρικες, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Τζων Στάινμπεκ Ο δρόμος με τις φάμπρικες Εκδόσεις Γράμματα   Ένα εμβληματικό μυθιστόρημα για τους…

1 week ago

Βιβλίο του Μιχαήλ Δούκα: Δώδεκα χρώματα, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Μιχαήλ Δούκας Δώδεκα Χρώματα Συλλογή Διηγημάτων Εκδόσεις Ελκυστής Αυτό είναι το τρίτο βιβλίο του συγγραφέα…

2 weeks ago

Βιβλίο του Ανδρέα Τσεμπερλίδη: Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Ανδρέας Τσεμπερλίδης Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική Νομίζω ότι αυτό είναι το…

3 weeks ago

Βιβλίο της Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα: Μίμης Πλέσσας – Ποιος το ξέρει, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα Μίμης Πλέσσας - Ποιος το ξέρει… Εκδόσεις Μίνωας Εβδομήντα χρόνια προσφοράς…

4 weeks ago

Βιβλίο της Αλέκας Ζωγράφου: Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις;, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Αλέκα Ζωγράφου Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις; Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη Μια και αύριο είναι η…

1 month ago

Βιβλίο της Jane Austen: Πειθώ, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Jane Austen Πειθώ Εκδόσεις Ψυχογιός Μου αρέσουν οι έρωτες που περιγράφει η Τζέην Ώστεν. Είναι…

2 months ago