Wendy Montes de Oca, M.B.A.

Content is Cash

Leveraging Great Content and the Web for Increased Traffic, Sales, Leads and Buzz

Εκδόσεις QUE

Η Wendy Montes de Oca είναι η δημιουργός του SONAR Content Distribution Model, ενός εργαλείου που σου εξηγεί πώς να κάνεις Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, ώστε να αυξήσεις το traffic, να δημιουργήσεις αίσθηση και πωλήσεις για την επιχείρησή σου. Το βιβλίο της εξηγεί πώς να συνδυάζει κανείς συστηματικά τις σημερινές τεχνικές του μάρκετινγκ για αποτελέσματα που μετριούνται.
Το SONAR, η θεωρία της είναι μια ακροστιχίδα και τα ακρωνύμια εξηγούν τη θεωρία της:

S yndicated partners – (για να σπρώχνεις τα άρθρα σου στο Διαδίκτυο)

O line press releases – για να προωθείς τα μηνύματά σου

N etwork – Διαδικτυακές κοινότητες που συνδέουν πρόσωπα με παρόμοιες προτιμήσεις

A rticle directories – χρήσιμα άρθρα μπορούν να αναρτηθούν σε sites που συγκεντρώνουν ενδιαφέρον υλικό

R elevant posts – να κρατάς μια παρουσία και να δημιουργείς σχέση με τους άλλους.

Η συγγραφέας αποκαλύπτει

• Τα 7 συναισθήματα που παρακινούν τους ανθρώπους
• Τους 10 στόχους που συνήθως έχει κάθε άνθρωπος

Έχοντας στο μυαλό μας τις ανάγκες των ανθρώπων, λέει η συγγραφέας, δίνουμε «ζωή» στο περιεχόμενο του διαδικτυακού μας τόπου, γράφοντας για αυτά που ενδιαφέρουν τον κόσμο. Χρειάζεται να ερεθίζουμε τη φαντασία και τη γνώση του άλλου, προκειμένου να είμαστε εξυπνότεροι όχι σκληρότεροι στο μάρκετινγκ.

Εδώ έγκειται και η διαφορά ανάμεσα στο «μάρκετινγκ όταν σου επιτρέπει ο άλλος» – στο Διαδίκτυο δηλαδή – συγκριτικά με το «μάρκετινγκ που συνηθίζει να διακόπτει» – την τηλεόραση δηλαδή.

Ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα, η συγγραφέας προτείνει 10 κανόνες καλών τρόπων:

1. Να έχεις συναίσθηση σε ποιο δίκτυο βρίσκεσαι και με ποιους κανόνες παίζεις
2. Να είσαι δραστήριος
3. Να είσαι σχετικός με το θέμα
4. Να είσαι αυθόρμητος, αληθινός και τα σχόλιά σου να προκαλούν τη σκέψη του άλλου
5. Να είσαι χρήσιμος
6. Να είσαι χαμηλών τόνων (εννοεί να χρησιμοποιείς Links με προσοχή)
7. Να είσαι ισορροπημένος (μην αρχίζεις να πετάς αριστερά και δεξιά διαφημιστικά μηνύματα)
8. Να δίνεις πληροφορίες
9. Να ξεχωρίζουν η προσωπικότητα και η αυθεντικότητά σου
10. Να σέβεσαι τους άλλους (μη στέλνεις spam μηνύματα μόνο και μόνο επειδή οι άλλοι δημοσιεύουν την ηλεκτρονική τους διεύθυνση)

Γενικά, αποστολή σου είναι να μεταμορφώσεις ένα ξένο σε φίλο, χτίζοντας μαζί του μια σχέση εμπιστοσύνης.

Διάβασε αυτό το σοφό και πολύτιμο βιβλίο, γεμάτο δωρεάν συμβουλές για να επιτύχεις θεαματικά αποτελέσματα με μικρό προϋπολογισμό!

Αν θες να το αγοράσεις, κάνε κλικ εδώ:

Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Author/ blogger, innovative content writer

Share
Published by
Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Recent Posts

Βιβλίο του Τζων Στάινμπεκ: Ο δρόμος με τις φάμπρικες, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Τζων Στάινμπεκ Ο δρόμος με τις φάμπρικες Εκδόσεις Γράμματα   Ένα εμβληματικό μυθιστόρημα για τους…

3 days ago

Βιβλίο του Μιχαήλ Δούκα: Δώδεκα χρώματα, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Μιχαήλ Δούκας Δώδεκα Χρώματα Συλλογή Διηγημάτων Εκδόσεις Ελκυστής Αυτό είναι το τρίτο βιβλίο του συγγραφέα…

1 week ago

Βιβλίο του Ανδρέα Τσεμπερλίδη: Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Ανδρέας Τσεμπερλίδης Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική Νομίζω ότι αυτό είναι το…

2 weeks ago

Βιβλίο της Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα: Μίμης Πλέσσας – Ποιος το ξέρει, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα Μίμης Πλέσσας - Ποιος το ξέρει… Εκδόσεις Μίνωας Εβδομήντα χρόνια προσφοράς…

3 weeks ago

Βιβλίο της Αλέκας Ζωγράφου: Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις;, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Αλέκα Ζωγράφου Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις; Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη Μια και αύριο είναι η…

1 month ago

Βιβλίο της Jane Austen: Πειθώ, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Jane Austen Πειθώ Εκδόσεις Ψυχογιός Μου αρέσουν οι έρωτες που περιγράφει η Τζέην Ώστεν. Είναι…

2 months ago