ΒιβλίοBusiness

The idea writers

Copywriting in a new media and marketing era

Εκδόσεις Palgrave MacMillan

Η συγγραφέας Teressa Iezzi, είναι συντάκτρια του Creativity στο παγκόσμια γνωστό περιοδικό για την επικοινωνία, το Advertising Age.

Τι άλλο να πω; Βλέπει και γράφει για όλους τους δημιουργούς διαφήμισης. Το καλό είναι ότι έχει εξίσου καλή εικόνα από τα διαφημιστικά θαύματα του παρελθόντος όσο και από την κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα. Γράφει ένα βιβλίο για την αλλαγή.

Έτσι διαμορφώνει ένα εκπληκτικό βιβλίο που ενώ σου μαθαίνει ή σου θυμίζει πολλά από αυτά που θα έπρεπε να ξέρεις, δεν έχει διδακτική φόρμα για να σου πέσει βαρύ.

Είναι ένα βιβλίο ανάλαφρο που πρέπει να διαβάσουν όλα τα στελέχη της διαφήμισης.

Στην ουσία το βιβλίο μιλάει για την εξέλιξη της διαφήμισης από την εποχή του Ogilvy, του Hopkins, του Reeves και του Bernbach έως τις απαιτήσεις της digital εποχής (καταλήγοντας στις δουλειές της Wieden + Kennedy).

Μέσα στο βιβλίο υπάρχουν αναφορές από όλα τα διαφημιστικά «θηρία» της παγκόσμιας διαφημιστικής κοινότητας, χωρίς φωτογραφίες.

Τα θέματα, ενώ φαίνεται να αφορούν κειμενογράφους, κρύβουν συμβουλές στρατηγικής και γενικών αρχών της διαφήμισης που απευθύνονται προς όλους όσους εργάζονται στην επικοινωνία.

Επίσης, αν παλιά το περιεχόμενο της διαφήμισης εμφανιζόταν στα γνωστά μαζικά μέσα, σήμερα μπορεί να πάρει πολλές καινούργιες μορφές. Αλλά σήμερα οι μορφές αυτές μπορεί να είναι ακατέργαστες, να αλλάζουν και να προσαρμόζονται με βάση τις αντιδράσεις του κοινού.

Εννοείται ότι αλλάζουν και οι οργανικές θέσεις και οι τίτλοι μας. Channel Planner, creative technologist, brand journalist, προστίθενταιστον producer, programmer, account manager, planner.

Η άποψη της Teressa Iessi, δεν είναι η καλύτερη για τα δημιουργικά βραβεία. Τα θεωρεί «αναχρονιστικά». Θεωρεί ότι υπάρχουν νέοι τρόποι μέτρησης για το πόσο «δημιουργική» είναι μια δουλειά. Το σημαντικό για αυτήν είναι ότι αν μια ιδέα δουλεύει για τη μάρκα και αν τη λατρέψει το κοινό που παρακολουθεί τη διαφήμιση, τότε μπορεί να κριθεί ως δημιουργική.

Φυσικά, γνωστοί δημιουργικοί διευθυντές, της εμπιστεύονται το καθημερινό τους πρόγραμμα, μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται χρόνος όχι μόνο για δουλειά αλλά και για το twitter, για sites με νέα, business και διαφήμιση, για περίεργα sites και για τεχνολογικά blogs. Υπέροχο βιβλίο!

Δεν νοείται να δουλεύεις σήμερα στη διαφήμιση και να μην έχεις διαβάσει αυτό το βιβλίο.

Αν το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα ελληνικά, παρακαλώ ενημερώστε το site για να αναρτήσουμε την πληροφορία.

Κατερίνα Tσεμπερλίδου

Author/ blogger, innovative content writer

Recent Posts

Βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη: Αυγή, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Σπύρος Πετρουλάκης Αυγή Εκδόσεις Μίνωας   Έτσι κι αρχίσεις να διαβάζεις αυτό το βιβλίο, δεν…

6 days ago

Βιβλίο του Τζων Στάινμπεκ: Ο δρόμος με τις φάμπρικες, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Τζων Στάινμπεκ Ο δρόμος με τις φάμπρικες Εκδόσεις Γράμματα   Ένα εμβληματικό μυθιστόρημα για τους…

3 weeks ago

Βιβλίο του Μιχαήλ Δούκα: Δώδεκα χρώματα, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Μιχαήλ Δούκας Δώδεκα Χρώματα Συλλογή Διηγημάτων Εκδόσεις Ελκυστής Αυτό είναι το τρίτο βιβλίο του συγγραφέα…

4 weeks ago

Βιβλίο του Ανδρέα Τσεμπερλίδη: Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Ανδρέας Τσεμπερλίδης Κάτω από τον ίσκιο της μπασκέτας Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική Νομίζω ότι αυτό είναι το…

1 month ago

Βιβλίο της Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα: Μίμης Πλέσσας – Ποιος το ξέρει, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα Μίμης Πλέσσας - Ποιος το ξέρει… Εκδόσεις Μίνωας Εβδομήντα χρόνια προσφοράς…

1 month ago

Βιβλίο της Αλέκας Ζωγράφου: Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις;, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Αλέκα Ζωγράφου Μιλάς ξένες γλώσσες, το ξέρεις; Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη Μια και αύριο είναι η…

2 months ago